Det blir mycket nu.

Verkligheten har sprungit i kapp mig. Nu är alla kurser igång och det är fler uppgifter att lösa och mer litteratur att läsa än vad jag är vad vid, detta på varje module av de fem som jag tar. Jag tror att det är ett 20 tal grupparbeten som ligger framför mig i diverse gruppkonstelationer. Dessutom behöver mitt engelska vokabulär snarast utökas. Varje Academic Unit sägs ska motsvara 3 timmars arbete i veckan. Detta innebär (18*3) 54 timmars plugg i veckan!

Trots allt plugg som hänger över oss valde Sanna att slå följe med mig till skolan imorse efter endast en halvtimmes sömn. Detta när hon hade kunnat sova till 12.30 Det är vad jag kallar en riktig vän, för inte var det väl så att Sanna någonstans i dimman kunde ha missat att dagens seminarie var inställt?

Love you Sannie!


Kommentarer
Postat av: sannie

O onej, jag följde dig till skolan enbart för att jag inte ville låta dig min vän vingla gatan fram själv ;)

Nu har jag äntligen tvättat bort gårdagens smink, skrubbat bort smutsen efter barfotastegen på dansgolvet och ska precis krypa ner under täcket. Hoppas på mer sömn i natt.

2008-08-21 @ 16:49:32
URL: http://visitsingapore.blogg.se/
Postat av: Mallllan...



Vaa e d ja hittar...ha?? en alldeles ny sida..herreguud d blir ju ett heltidsarbete bara att läsa alla dessa bloggar, därför ´har ja bestämt mig för att inte starta en:) Jätttte jätte kul me allla bilder, som sagt de säger ju mer än ord..mer MER bilder, flickor!! Jahaja ni va på Tioman över helgen, vilka ja verkligen älskade, själv var ja typ ja i Ale, för att dra en jämförelse:))..Va blir d nästa då??..Paradise Island eller?? Ni verkar ju ha d helt underbart...å sara ser att du har ny frilla, om ja itte ser fel...uursnygg å sanna de klackarna va itte å leka me duu:)) Ni e såå fiina på alla kort å nu börjar ja faktiskt oxå längta till det mer exotiska klimatet..Fortsätt å skriv å BILDER som sagt..ja lovar att flitligt följa ert singaporianska liv, även om ja itte alltid skriver nåt, eftersom ja typ inte kan sluta skriva då, mycke tjööt osv:)..Puss å kram på er Malin

2008-08-21 @ 18:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0