Satan i gatan.


Bilder från förra veckans e-learning, en lektion som äger rum online. Så här ser chokladboll-prof ut också. Så nu vet Ni det!


Idag har jag och Sara gjort något storartat. Vi har bjudit våra singaporeanska gruppmedlemmar på något så typiskt svenskt som chokladbollar. Och de gillade dem. Väldigt mycket! Så mycket att de tyckte att vi skulle ge chokladbollen som blev kvar till våran professor. Vilket vi även gjorde. Eller rättare sagt, de fick MIG att göra det!


Jag som alltid tittat ner på fjäskandes studenter. Nu tycks jag ha blivit en själv. Satan i gatan...




Kommentarer
Postat av: Johanna Kojan

Smör-Sanna ska jag kalla dig from nu! haha

Ska ni vara i Singapore på nyår? Eller vad ska ni göra på nyår? Börjar göra upp planer...

Puss

2008-10-22 @ 05:29:17
URL: http://kojanskoja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0