Fulblogg.

För andra morgonen i rad var jag uppe med tuppen. Eller ”I woke up with the cock” för att anpassa mig till mitt nya hemlands språk. (Men hjälp så fel det hela blev nu!) Efter endast fyra timmar sömn ringde min väckarklocka i morse och det var ett par tunga ögonlock som motvilligt försökte sila in dagsljuset. Denna motvilja till öppenhet har sedan funnits kvar exakt hela dagen, case-presentationen inkluderad. Behöver jag ens nämna hur det gick? När Sara fick höra hur många timmar jag sovit totalt inatt sa hon ”Åå, nej. Det går aaaldrii” och så hade hon en finfin fortsättning på gnällbältsuttrycket som jag inte tänker skriva här, för detta är ju ingen fulblogg.


Förövrigt har jag börjat se ut som Mallan på alla kort, vilket kanske inte är så konstigt med tanke på de senaste veckornas dygnsvila. Men det bjuder jag så gärna på…

Okej, lite fulblogg är det nog. Iallafall efter detta inlägget. Förlåt Sara att jag smutsar ner vår blogg...




Kommentarer
Postat av: Anna

Det går aaaaaldriii, och går det så går det åt helvete :)

2008-08-27 @ 14:40:55
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha...Vad roligt!

Och av en tillfällighet pratade jag med malin för bara nån timme sen.

2008-08-27 @ 14:55:56
URL: http://johannakojan.blogg.se/
Postat av: ponta

uppenbarligen är jag ett av de mongona som inte klarar av att skriva ett inlägg eftersom jag inte heller hittar min kommentar ..

2008-08-27 @ 16:45:53
Postat av: Anonym

hihihi Sannapanna det är ju inte en fulbilder uttan fyllebilder - de där halva ögonen känner jag allt igen, do not try to fool us :) (Nice try though...) Puss!

2008-08-28 @ 20:56:05
Postat av: scatcat

hurra för er brudar o vad ja saknar er!!! Det går onekligen ingen nöd på er, trivsam blogg får ja säga. syrran o kussen hälsar så gott. Många pussar o kramar

2008-08-28 @ 21:26:20
Postat av: Jonas

För lite sömn + billig sprit + värme = Rolig blogg.



Bara att köra!

2008-09-01 @ 19:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0