More Noodles.

Ni mina vänner, vet att jag (nästintill) har en fetisch för god mat. Nu kan jag tala om att jag är i himmelriket. Jag kan nästan känna mig lite stressad över all denna mat jag måste hinna med att uppleva. Det finns olika "foodcourts" spridda över skolans område, där vi äter våra måltider. I varje "foodcourt" finns det massor att välja på; kinesiskt, indiskt, japanskt osv. Sanna följer snällt med till alla olika ställen jag vill äta mig igenom, hon har dessutom noterat att vi äter på väldigt många av våra foton. Vi lagar ju trots allt aldrig egen mat.

Jag försöker, men kan för mitt liv inte förstå dessa människor som säger att de redan har tröttnat på ris. Det finns 1000 olika sorter av både nudlar och ris. Jag har idag gått med i en matklubb här på skolan, där finns det nog gott om likasinnade. Singapore är definitivt Asiens matmecka. Sen finns ju alltid IKEA´s köttbullar om det längtas efter svensk mat.
Så en tid framöver får det bli No More Noodles


Det kommer komma fler inlägg rörande mat...






Jag måste ju berätta att i morgon bitti kl 06.00 bär det av till ön Tioman i Malaysia för lite strandliv, det ska bli så skönt att komma iväg.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjena snyggon!

Snygg blogg. Nu måste jag också fixa en sån där snygg header ju. Och fixa en sån där snygg bränna ni båda har. Men det är kallt här, skyller på det. Ni verkar ha det helt underbart! Jag saknar er en massa. Kom hit och ät köttbullar vetja, har en paket liggandes i frysen! :)

Puss o Kram Johanna

2008-08-19 @ 16:23:08
URL: http://johannakojan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0