No shame on me.

De klokaste orden någonsin?


Jag har en sak att bekänna innan Sara gör det åt mig. Det är egentligen inget negativt, snarare positivt. Men för alla Er som inte tycker om att variera er till utsidan kan det te sig något vulgärt... Singapore är vida känt för sina mängder av shoppingmalls och att jag som en stor fantast av skor, inte skulle lätta lite på plånboken skulle vara  minst sagt märkligt. Att jag sedan, under mina två första dagar här i Singapore hann genomföra tre stycken skoköp... what to say?!



I helgen hoppas jag dock på påfyllning i skohyllan då vi återigen korsar gränsen till Malaysia för en weekend i K.L där ett par skor sägs kosta mindre än en papperslapp med Carl von Linné på. Sånt gillar vi!

Sara hälsar.




Kommentarer
Postat av: Jonas

Nå? Hur många par blev det? Jag tror jag landade på 8-10 par sist vi var där.. platsbristen fällde avgörandet, inte förnuftet. Har redan planerat ett större inköp inför min påhälsning.



Håller helt med dig Sanna, ju mer skor desto bättre!



2008-09-01 @ 19:27:41
Postat av: sanna.

Det blev bara ett par. Anledning? Tidsbrist. Jag hann helt enkelt inte inhandla fler :(

Jag får kompensera den knappa skörden med en till resa. Och jag tror jag vet någon som gärna blir mitt resesällskap. Har jag rätt, Jonas?!

2008-09-02 @ 18:48:10
URL: http://visitsingapore.blogg.se/
Postat av: Jonas

hell yeah! styr två stora väskor så kör vi!

2008-09-04 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0