abcdefghijKLmnopqrstuvwxyz.

Häromdagen fick jag frågan "Hur var Kuala Lumpur?" , Mitt svar blev direkt rättat av Sanna; "Nej Sara vi hade inte jättetrevligt vi hade jätteroligt." Och den här gången får jag utan protester lov att hålla med henne. Vi hade ju jätteroligt. KL är en häftig stad den är så mångsidig och motsägelsefull. Jag älskar den! Och fler besök blir det...

Synd att Sara och Kristina inte kunnde stanna lite längre, det var ju så trevligt men jag och Sanna ser fram emot att följa Er blogg.


KL and the Twin Towers. We were there 30-08-2008.
And so was the little bird.



Alla i sällskapet kom till busstationen klädda i ryggsäckar och flipflops. Alla utom Sara.
På knacklig engelska frågade busschaffören Sanna; "Is she your teacher?"
Efter att ha granskat Sara från topp till tå, svarade Sanna med ett finurligt leende; "Yes, she is!"
Kan Ni klandra henne?

Vi såg oss om en hel del. Mestadels i shoppingmalls och på marknader.
Förvånad, någon?

Mästerfotograf Bruno fotar och fotas.




Starbucks var ett ständigt återkommande fenomen.



Tävling om vem som kunde få till den mest sexiga och oskyldiga posen .
Pontus förlorade i alla fall..




Vem i hela världen skulle någonsin gå ut i en storstad klädd i ett par flip-flops?
Svar; Pamér och Habte Selassie.
Tur att det fanns strumpor och skor att låna så att alla kunde vara med och dansa hela natten på ZOUK KL.




Sara Habte; Hur tänkte du här?!



Luna Bar. KL's coolaste bar? belägen på 34 våningen med utsikt över hela staden.
Värt varenda timme det tog oss att hitta dit. Himmelskt.


(Kika gärna in Pebes blogg för fler bilder från KL.)


Kommentarer
Postat av: Johanna

underbart! i er alldeles underbara blogg!

2008-09-05 @ 18:34:20
URL: http://kojanskoja.blogg.se/
Postat av: Sanna och Sara

Du är underbar!

Puss

2008-09-06 @ 05:27:47
URL: http://visitsingapore.blogg.se/
Postat av: Per Bruno

Snyggt blogginlägg som alltid.

2008-09-06 @ 09:36:26
URL: http://pebes.blogg.se/
Postat av: Linapina

Sannapanna gud vad du är brun och fin! Och du med Sara såklart! Ville bara säga det! Och att jag saknar dig Sanna så mitt hjärta brister! puss! Lina

2008-09-06 @ 13:39:53
Postat av: Åsa Borgö

Hej tjejer!! Vet inte om ni har facebook eller ej, så jag fick helt enkelt hitta er här ;) Superfin blogg!



Ni sprang iväg innan jag hann tillbaka med maten idag så för att svara på eran fråga: Det tar 3 dagar med tåg från Peking till Hanoi. Så jag och min travelbuddy kommer lära känna varandra mycket väl... Men det ska bli kul. Ingen av oss har några planer riktigt annat än att hinna hem ett par veckor innan tentat (njae, inte riktigt, max 3 veckor har vi väl planerat att vara ute..)



Här är sidan med massa tåg för ni verkade väl var inna på det där mef tågluff oxå?



http://www.seat61.com/



Kram från Åsapåsa!

2008-09-07 @ 10:12:33
URL: http://asaborgo.blogspot.com/
Postat av: Åsa Borgö

oj jag kan inte stava riktigt...

2008-09-07 @ 10:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0