The sun is shining, the weather is....


Efter min tidigare rundresa i Asien fså fanns det ett ställe jag kunde tänka mig att åka tillbaka till när jag ändå är i närheten, Perhentian Islands. Visst hade det ändrats en del, verkligheten är sällan lika vacker som drömmen. Men det var fortfarande underbart. Det var skönt att få vila upp sig några dagar efter HongKong, ja storstäder kan ta på krafterna.


Det låg ett lugn över ön eftersom vi hade prickat in HariRaya, slutet på fastan ramadan och många av öborna hade åkt hem till sina familjer. Mestadels av tiden spenderades i det klara vattnet, till och med för den annars så vattenskygga Sanna. Alexander blev biten av MrCrab som gömde sig på botten, Alex, jag hoppas att stortån har återhämtat sig och att krabbskräcken inte sitter i .


Perhentien Island.

Slappa dagar i skuggan med hatten på...

Slappa dagar på stranden.

Stekt och panerad. Sanningen om hur Sara fick sitt nya smeknamn "spättan".

En skånsk Håkan?
Mr och Mrs Sultan eller var det Olsson?

Om dagarna var fyllda av sol och bad så tillägnades kvällarna UNO
Dagen gryr

Kommentarer
Postat av: Johanna Kojan

Åh, så vackert! Jag vill också... Men nejdå, tillägnar denna helg skolan. Fast första gången på hela terminen gör jag något som jag finner relativt intressant, ethical marketing, så det är inte så tugnt.



Jag är absolut helt seriös med vasaloppet så att ni vet. Inte hela långa 9 milen utan tjejvasan, 3 mil på 5 timmar. Det fixar vi, lätt som en plätt. Jag ordnar träningsläger i vår stuga i Funäsdalen nån vecka innan. Sanna, vet ej om det är många uppförsbackar men tror inte det. Och du har ju tränat på dom nu ändå några gånger..haha.



Step up to the challenge!

Puss

2008-10-18 @ 04:41:24
URL: http://kojanskoja.blogg.se/
Postat av: Johanna Kojan

Idag åt jag fish and chips, det var gott. Då tänkte jag på dig spättan! haha



Är jag den mest aktiva på er blogg eller vad?!

2008-10-18 @ 12:03:38
URL: http://kojanskoja.blogg.se/
Postat av: Jonas

sweet, perhentian. så schyssta minnen, så bränd

underläpp. Bränn inte underläppen. På insidan.

Det gör ont.

2008-10-19 @ 01:34:44
Postat av: Anna

Åh, så fina bilder :)

2008-10-19 @ 11:22:03
URL: http://secondhandsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dit vill jag också! Det ser härligt ut. Mamma Karin

2008-10-19 @ 15:16:42
Postat av: scatkat

brudar, ni tar sakta död på en blek och utarbetad svenne som jag! Herregud va trivsamt det ser ut, saknar er kramar ;)

2008-10-20 @ 14:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0